sobota, 2 stycznia 2016

Informacje

Hej kochani :)

Jako że nowy rok nastał (kurczę, piszę to opowiadanie na przełomie dwóch lat. Ale fajnie) mam dla Was kilka informacji, które nie cierpią zwłoki.

Zacznijmy od liczby wejść - 3 tysiące. Jestem pod wielkim wrażeniem. Ogromnym. Serio. To tak... dużo. :) Chciałabym Wam za to podziękować :)

Dalej - po lewej stronie macie ankietę. Która postać jest Waszą ulubioną? Wystarczy, że zagłosujecie. Anthony, Blacky a może Adam? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii.

Jesteśmy na półmetku tego opowiadania i muszę Wam powiedzieć, że mam czasem wrażenie, że to przestaje być fan fiction. Że za dużo uwagi poświęcam problemom Anthony, a za mało Lambertowi. Ale to się niedługo pozmienia, mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowani.

Co udało mi się zrobić w zeszłym roku dla pisania? Założyłam ,,Call me Anthony", konto na wattpadzie i dołączyłam do załogi pewnego katalogu (http://fenix-katalog.blogspot.com/).

A teraz chyba najważniejsze - co będzie dalej? Jak już zakończę to opowiadanie? Zobaczcie:



To zwiastun przyszłej historii, zupełnie innej od tej, którą teraz piszę. Nie mówię więcej, bo nie chcę zdradzić fabuły :)

Co jeszcze? To by chyba było na tyle, pozdrawiam kochani :)

I koniecznie napiszcie co sądzicie o zwiastunie - robiłam go sama (ja mistrzyni movie makera!), zresztą jak wszystko na tym blogu.


1 komentarz:

  1. Bardzo fajny zwiastun. Wprowadza dużo tajemniczości!
    Co do statystyk - gratuluje!

    OdpowiedzUsuń